We zijn op zaterdag in Nieuw Hydepark aangekomen.
Waar we een week lang zouden wonen.
De vrijwilligers stonden ons op te wachten.
En brachten ons naar de kamers waar we overnachten.
De dagjes uit waren voor iedereen een feest.
Omdat ze daar nog nooit waren geweest.
De vrijwilligers deden weer hun best.
En de bewoners deden met veel dingen de rest.
We werden elke dag in de watten gelegd.
Je geloofd het niet maar het is echt.
Tot slot moeten we alle vrijwilligers bedanken.
Normaal zou je doen met muzikale klanken.
Bedankt namens alle gasten!
de heer A.L. van der Horst
