Home  /   Vakanties

Vakanties 2021

Na een periode waarin onze vakantieweken vanwege de coronapandemie niet door konden gaan, zijn we in de zomer van 2021 weer begonnen met het organiseren van onze vakanties. We gaan deze zomer op vakantie met kleinere groepen en houden coronamaatregelen in acht. We zijn blij dat we weer kunnen doen wat we graag doen: mensen een heerlijke week bezorgen, vol goede zorg en warme aandacht. Onze gasten en vrijwilligers hebben er lang naar uitgekeken.

In juni reizen we af naar Doorn, naar het moderne en mooi gelegen Nieuw Hydepark. We genieten er van de leuke activiteiten, het mooie landgoed en de heerlijke natuur.
Eind juli verblijven we op een prachtige plek in Nederland: Landgoed De Biestheuvel in Hoogeloon. In het heerlijke Brabantse land is het echt genieten: van de natuur, gezellige dorpen en de gemoedelijke sfeer.
In september gaan we opnieuw op reis naar De Biestheuvel in Hoogeloon. Lekker een weekje er-op-uit in de nazomer met een gezellige groep mensen.

Ook kijken we al vooruit naar volgend jaar: in januari/februari heten we u graag welkom op onze hartverwarmende Haardvuurweek.

We hopen dat u al zin heeft gekregen om met ons op vakantie te gaan! We sturen u graag informatie en aanmeldformulieren toe. Ook als u nog eerst nog wat meer wilt weten over onze vakanties, kunt u bij ons terecht met uw vragen.

Wil je als vrijwilliger mee? Welkom! Neem contact op voor informatie of om je aan te melden.

p1000778Vakanties 2021

Nieuw Hydepark, Doorn: 12 juni t/m 19 juni 2021