Home  /   Vakanties

Vakanties 2019

Ga met ons mee op vakantie!
In 2019 organiseren we vier vakantieweken op verschillende plekken in Nederland. De hartverwarmende Haardvuurweek is inmiddels achter de rug en was een groot succes. Ook in de zomer van 2019 gaan we weer op stap, naar drie mooi locaties, geschikt voor mensen die zorg nodig hebben. We hopen er veel mooie herinneringen te maken!

In juni reizen we af naar Doorn, naar het moderne en mooi gelegen Nieuw Hydepark. We genieten er van de leuke activiteiten, het mooie landgoed en de heerlijke natuur.

In augustus gaan we op vakantie naar een verrassende, voor ons nieuwe locatie: hotel De Rijper Eilanden. Gelegen aan de rand van het historische Noord-Hollandse dorp De Rijp heeft dit zeer sfeervolle hotel alles wat we ons wensen.

We hopen ook een heerlijke week te beleven in de gezellige Opkamer in Lemele. Een fijn huis in een heerlijke omgeving. Met een relatief kleine groep maken we er een gezellige, ontspannen en leuke vakantie van.

We hopen dat u al zin heeft gekregen om met ons op vakantie te gaan! We sturen u graag informatie en aanmeldformulieren toe. Ook als u nog eerst nog wat meer wilt weten over onze vakanties, kunt u bij ons terecht met uw vragen.
Wil je als vrijwilliger mee? Welkom! Neem contact op voor informatie of om je aan te melden.

p1000778Vakanties 2019

Haardvuurweek, Doorn: zaterdag 26 januari t/m zaterdag 2 februari