Home  /   Vakanties

Vakanties 2021

De verspreiding van het coronavirus en de maatregelen ter bestrijding hiervan hebben in 2020 grote gevolgen gehad voor Stichting SIV, de gasten en de vrijwilligers. Twee geplande vakantieweken moesten in 2020 helaas worden afgezegd.

In 2021 staan er opnieuw vier vakantieweken gepland. Uiteraard houden we de situatie rond het coronavirus goed in de gaten en zullen we zo nodig de benodigde maatregelen treffen.

De Haardvuurweek, die gepland stond voor begin 2021, gaat helaas niet door.

Het is onduidelijk wanneer we onze activiteiten weer kunnen opstarten. We hopen dat dit in de loop van 2021 weer mogelijk is. Voor de zomer van 2021 staan voorlopig drie vankantieweken gepland.
In juni reizen we af naar Doorn, naar het moderne en mooi gelegen Nieuw Hydepark. We genieten er van de leuke activiteiten, het mooie landgoed en de heerlijke natuur.
Eind juli verblijven we op een prachtige plek in Nederland: Landgoed De Biestheuvel in Hoogeloon. In het heerlijke Brabantse land is het echt genieten: van de natuur, gezellige dorpen en de gemoedelijke sfeer.
In september gaan we opnieuw op reis naar De Biestheuvel in Hoogeloon. Lekker een weekje er op uit in de nazomer met een gezellige groep mensen.

We hopen dat u al zin heeft gekregen om met ons op vakantie te gaan! We sturen u graag informatie en aanmeldformulieren toe. Ook als u nog eerst nog wat meer wilt weten over onze vakanties, kunt u bij ons terecht met uw vragen. Wil je als vrijwilliger mee? Welkom! Neem contact op voor informatie of om je aan te melden.

p1000778Vakanties 2021

Nieuw Hydepark, Doorn: 12 juni t/m 19 juni