Home  /   Haardvuurweek

Haardvuurweek

2014-02-08 Doorn Sony (1136) versie 2_bewerkt-1
20170201_163801

Elk jaar kijken we weer reikhalzend uit naar de hartverwarmende Haardvuurweek. Een week lang verblijven we met een gezellige groep in een prachtige omgeving. De bossen van Doorn zijn in de winter misschien nog wel mooier dan in de zomer. Binnen brandt het haardvuur en staat de warme chocolademelk klaar. Gaat u met ons mee?

Nieuw Hydepark is gelegen op het landgoed Hydepark, tussen de bossen van Doorn. Nieuw Hydepark is een modern, licht en gezellig vakantiehuis. De voorzieningen zijn uitstekend voor mensen die zorg nodig hebben en het huis is rolstoelvriendelijk. Er zijn één- en tweepersoonskamers aanwezig, met op elke kamer een eigen badkamer en toilet. De maaltijden in het restaurant, met uitzicht op de landschapstuin, zijn prima verzorgd.

Tijdens de week worden verschillende activiteiten georganiseerd. U kunt een keuze maken uit een aantal uitstapjes in de omgeving. Op het landgoed en in de aangrenzende bossen kan heerlijk gewandeld worden in het winterzon-netje. Binnen kunt u een praatje maken, iets maken bij de knutseltafel of puzzelen. Elke avond is er wel iets te doen in de huiskamer: een optreden, spelletjesavond of een andere activiteit.

Datum

• In 2019 vond de Haardvuurweek plaats van zaterdag 26 januari t/m zaterdag 2 februari 2019
  • In 2020 is de Haardvuurweek van 25 januari t/m 1 februari 2019. Vanaf het najaar 2019 kunt u zich voor deze vakantie aanmelden.
Bekijk vakanties