Home  /   Nieuw Hydepark, Doorn

Nieuw Hydepark, Doorn

2017-06-17 tm 24 SIV Vakantieweek in Doorn (94)

Nieuw Hydepark in Doorn is een moderne en toegankelijke accomodatie, geschikt voor groepen tot ongeveer 80 personen (45 gasten, 35 vrijwilligers). Er zijn uiteenlopende aangepaste faciliteiten aanwezig. Het vakantiehuis ligt op Landgoed Hydepark in Doorn, dat zeer de moeite waard is om te verkennen. U vindt hier onder meer een landhuis, meertje en een fazanterie. Bij het vakantiehuis is een terras, waar we hopelijk veel gebruik van kunnen maken. Wanneer u het Hydepark verlaat, bent u direct midden in de bossen, waar heerlijk gewandeld kan worden. Er zijn rolstoelfietsen aanwezig, waarmee de omgeving kan worden verkend. Daarnaast zijn er in de buurt tal van mogelijkheden om er een dagje of middag op uit te gaan.

Nieuw Hydepark is in 2016 in gebruik genomen. Het vervangt het F.D. Roosevelthuis, dat op hetzelfde landgoed stond. De faciliteiten zijn spiksplinternieuw en helemaal afgestemd op de wensen van deze tijd. Nieuw Hydepark staat op de plek waar het landhuis Hydepark, dat in de Tweede Wereldoorlog werd verwoest, heeft gestaan. In de “Rooseveltvleugel”, gelegen aan de bosrand, bevinden zich de aangepaste hotelkamers. Er zijn zowel éénpersoons als tweepersoons kamers. Elke hotelkamer beschikt over een eigen aangepaste badkamer. Verder zijn er twee bubbelbaden aanwezig, waarbij een lift het in- en uitstappen gemakkelijk maakt. Bij mooi weer is het heerlijk toeven op het grote terras, waar u weids uitzicht heeft over de landschapstuin.

• zaterdag 22 juni t/m zaterdag 29 juni 2019
Bekijk vakanties